Helyszíni szolgáltatás

Kiszállást igénylő szolgáltatások - például eszközjavítási, telepítési munkák - számos vállalkozás életében felmerülnek.

A rendelkezésre álló mobil munkaerő hatékony központi szervezésével, a feladatok elvégzéséhez szükséges adminisztráció minimálisra csökkentésével, a papír alapú dokumentáció lecsökkentésével jelentősen növelhető a versenyelőny - amely az adatok központi kezelésével és gyűjtésével könnyen mérhetővé válik.

FusionR SFA funkciók

Központi munkaszervezés

A központba beérkező igények a FusionR SFA rendszeren keresztül azonnal kioszthatók a területi munkatársaknak - a GPS adatait felhasználva akár mindig a megrendeléshez legközelebbi kollegának. A feladathoz kapcsolódó információ - cím, telefonszám, szerződések, ügyféltörténet - könnyen hozzáférhető a mobil kliensből.


Elektronikus munkalapok

A FusionR SFA rendszerben tárolt ügyféladatok és az igény adatai alapján generálhatók az előre kitöltött, szükség esetén a helyszínen módosítható elektronikus munkalapok. A beépített fényképezőgép képi dokumentáció csatolására is lehetőséget ad.


Kontrolling

A mobil munkatársak jogosultsági szintnek megfelelően maguk is áttekinthetik saját teljesítményüket, értékeléseiket. A vezetők a szerveroldali alkalmazás segítségével elemezhetik az adatokat, a feladatok megfelelő teljesítését.


Navigáció

A navigációs eszközök segítségével a beérkezett feladat azonnal felvehető célállomásnak.


Amikor nincs térerő..

A FusionR SFA a következő kapcsolódási lehetőségig automatikusan off-line, lokális üzemmódra vált, és biztosítja a munka folytonosságát.


Integráció

Az FusionR SFA képes már meglévő, egyéb informatikai háttérrendszerekhez kapcsolódni. Iparági sztenderd interfészek segítségével teljes értékű, kétirányú adatcserét magában foglaló integráció valósítható meg.

Bővebb információért, ingyenes igényfelmérésért, termékbemutató szervezéséhez keresse kollegáinkat a megadott elérhetőségeken, vagy küldjön üzenetet.