Centrál Drinks

FusionR SFA területi képviselői (mobil CRM) rendszer bevezetése a Central-Drinks Kft. részére

A Central-Drinks Kft. ital-nagykereskedelemmel foglalkozó cég, a CBA Franchise hálózat tagja. Jelenleg Budapesten és a közép-magyarországi régióban, 12 telephelyéről több ezer vevőjét szolgálja ki, összesen több százezer hektoliternyi árut mozgatva. A cég 2012. évi árbevétele húszmilliárd forintos nagyságrendben mozgott, amely összesen egymillió vevői rendelésből állt össze.

A Central-Drinks Kft. meglévő, más szállítótól származó Windows Mobile alapú mobil üzletkötői rendszerét kívánta lecserélni egy korszerűbb megoldásra. A bevezetés előtti igényfelmérés során az alábbi követelmények merültek fel:

  • On-line, közvetlenül a VERK/400 vállalatirányítási rendszerből származó árazás, valamint készlet- és folyószámla-információ rendelésfelvétel során.
  • On-line, közvetlenül a VERK/400 vállalatirányítási rendszerből származó adatokra épülő akció- és kedvezménykezelés.
  • On-line, közvetlenül a VERK/400 vállalatirányítási rendszerbe feladott rendelések azonnali feldolgozással.
  • Az  értékesítés részére elérhető, naponta frissülő teljesítmény és értékesítési statisztikák.
  • Elektronikus brosúrák, tájékoztatók és egyéb anyagok tárolása és megtekinthetősége.

Az Európai Unió által támogatott Új Széchenyi Terv pályázat keretében a Central-Drinks 30 felhasználóval jutott hozzá az új FusionR SFA rendszerhez, amely a folyamatos átállás során a régi, Windows Mobile alapú megoldással párhuzamosan futott.

A felhasználók oktatás után vették át az új, FusionR SFA-t futtató, Android 4.0 operációs rendszerrel rendelkező Huawei MediaPad 7 Lite készülékeket.

A bevezetett FusionR SFA rendszer számos funkcióbeli újítás mellett az adatfeldolgozás sebességében, és felhasználói élményben is több generációs előrelépést jelent a Central-Drinks Kft. számára.

Kapcsolódó cikkek

Egyéb

Optimális túratervezés

A területi képviselők hatékony munkavégzéséhez elengedhetetlen egy előre összeállított, ám szükség