22 éve foglalkozik ital kis- és nagykereskedelemmel, raktárak, irodák és üzlethelyiségek bérbeadásával. Közel négyezer négyzetméteres, saját tulajdonú logisztikai és iroda komplexumuk üzemeltetése mellett alaptevékenységük, az ital kis- és nagykereskedelemi szegmens folyamatosan bővül.
A Zsákai Kft-nél az integrált vállalatirányítási rendszer bevezetését a különböző szállítóktól származó elavult informatikai „szigetrendszerek”, az ezekben tárolt adatok külső könyvelési rendszerben történő feldolgozása és a mindehhez kapcsolódó naprakész vezetői szintű pénzügyi és logisztikai információk egyszerű előállíthatóságának igénye indokolta. Cél volt a közvetlen és automatikus adatszolgáltatás a bevezetendő ERP rendszerből a HEINEKEN Hungária Zrt. irányába, valamint a bizonylat szintű integráció és adatkapcsolat megvalósítása a PEPSI termékeket gyártó Fővárosi Ásványvíz- és Üdítőipari Zrt. rendszere felé. További elvárás volt a területi képviselők mindennapi munkáját támogató, irányító és ellenőrző mobil CRM rendszer bevezetése.
Az integrált rendszer kiválasztási szempontjai között szerepelt, hogy lehetőség szerint a fenti elvárásokat egyetlen informatikai szállító legyen képes teljesíteni – így esett a választás az FMCG iparág termelő és nagykereskedelmi szereplőinél is nagy tapasztalattal rendelkező R&R Software Zrt-re.
Az üzembeálló megoldásnak helyi informatikus támogatása nélkül, rövid határidővel, fix bevezetési költséggel, a külső könyvelő iroda számára távoli eléréssel: gyakorlatilag kulcsrakész megoldásként kellett üzembe állnia. További szempont volt az IT-re és infrastruktúrára vonatkozó beruházási költségek alacsonyan tartása, azaz olyan megoldás kiválasztása, amely a PC munkaállomások és szerverek vonatkozásában minimális követelményt támaszt. A rendszer bevezetéséhez az R&R Software Zrt. közreműködésével Európai Uniós pályázati forrásokat sikerült bevonni.
Az R&R Software Zrt. italnagykereskedelem-specifikus megoldásokat tartalmazó VERK/400 ERP és FusionR SFA rendszerei megfelelő megoldást kínáltak a fenti igények kiszolgálására. A Zsákai Kft. alapvető üzleti folyamatainak leképezése a rendszer paraméterezésével, az egyedi igények pedig célirányos fejlesztésekkel valósultak meg. A szállított rendszer alapkiépítésben tartalmazta azokat a vezetői információs igényeket kiszolgáló riportokat, melyek naprakész adatokat biztosítanak a döntéshozóknak.
A rendszer felépítésének, vékony kliens technológiájának köszönhetően sem a végponti kliensek (asztali és hordozható PC-k) és nyomtatók, sem pedig ezek folyamatos karbantartása vonatkozásában nem rendelkezik speciális igényekkel, így az a Zsákai Kft. meglévő infrastruktúráján üzemeltethető.
A projekt rövid átfutási idővel valósult meg. A Zsákai Kft. üzleti igényeinek felmérése után, 2013.03.14-én indult, és 2013.08.01-én zárult le az éles indulással a cég normál működése mellett.